Blog2020-10-09T11:10:19+00:00

PureServ – new service brochure for PureteQ Scrubber System

They are dedicated marine engineers and naval architects, who can be reached 24/7 for tecnical support and general service. In early 2020, PureteQ - The Scrubber Maker for exhaust gas cleaning scrubber systems to the shipping industry - established their new certified service organization named PureServ. Full remote accessibility is one of the key services as well as the PureteQ Control System. In close cooperation with the PureteQ team Irnerkom has developed the style [...]

Reflow Vejle – artikel i Plastpanorama

Plast er på dagsordenen som aldrig før, flittigt udskældt for sine ikke nedbrydelige egenskaber, der ender som affald i naturen og skader miljøet i hundreder af år fremover. Men plast har også fantastiske egenskaber – og vi kan ikke undvære plast!   Hos Irnerkom skriver vi løbende artikler om plast til fagmagasinet Plastpanorama - og vi elsker at skrive om plast! Læs her om det spændende Reflow-projekt, som sætter fokus på bl.a. co-creation og innovative [...]

Nyt Servicebil koncept – case for Solar

Tilfredse kunder er din virksomheds bedste ambassadører. En kundecase er et effektivt kommunikationsværktøj, hvor kunder og samarbejdspartnere fortæller om din virksomheds produkter og løsninger. Et godt citat kan ofte understøtte din vinkel på casen og skærpe nysgerrigheden: "I alt sin enkelhed går det ud på, at hvert produkt har sin faste plads i kassen og altid er placeret det samme sted i bilen – På samme måde som du altid ved, at minimælken står [...]

Digitalisering i tavleproduktion skaber danske arbejdspladser – Siemens kundecase

For installationsvirksomheden KL Automatik, har digitalisering og automatisering i tavleproduktionen afgørende betydning for at gøre sig gældende på de internationale markeder. KL Automatik anvender EPLAN konstruktionssoftware, som er komplet integreret med Siemens komponenter og løsninger. Læs her Siemens kundehistorie som er udarbejdet af Irnerkom.  Læs kundehistorie

Go to Top