Hjælp til nyhedsbrev
Skal I have hjælp til et nyhedsbrev?
Lige så fundamentalt, som det er at skaffe nye kunder, lige så afgørende er det at holde fast i de kunder, man har. Helt lavpraktisk indebærer det at minde ens kunder om, at man eksister. Men denne påmindelse skal takles med finesse og forsigtighed, så man ikke bliver anmassende. Hvis man presser på med opmærksomhed, så skubber man nemlig potentielle kunder væk.
Det skal opfattes som en tjeneste, I gør for jeres kunder, når I kontakter dem. I skal have en årsag til at tage kontakt, så I ikke laver ligegyldige henvendelser. Hvis I bombarderer jeres kunder med for mange nyhedsbreve, risikerer I desuden at drukne en god nyhed blandt ligegyldige opråb.
Et nyhedsbrev skal være relevant, kort og give ny viden
Hos IrnerKom får du hjælp til nyhedsbreve, som dine kunder rent faktisk har lyst til at læse. Mange virksomheder ved ikke, at de sender uhensigtsmæssige nyhedsbreve ud til deres kunder, som i sidste ende skaber mere irritation end fornøjelse – og det kan desværre have negativ indflydelse på salg i sidste ende.
Et godt nyhedsbrev er relevant – det kommer med information, som er brugbart for kunderne. Gerne noget, der opfodrer til handling – eller Call-To-Action, som man formulerer det i kommunikationsverdenen.
Et godt nyhedsbrev skal være kort, fordi ingen bruger lang tid på at læse et nyhedsbrev længere. Man må formulere sig kort og præcist, så kunden forstår, hvad nyhedsbrevet indeholder.
Ligeledes kan det, i nogle tilfælde, være fordelagtigt at tilpasse nyhedsbrevet til en bestemt målgruppe, så det kun når ud til dem, der sætter pris på det.
Vi ved hvordan man formulerer sig kort og kreativt, så I har de bedste forudsætninger for at fange jeres kunders opmærksomhed med et spændende nyhedsbrev.
Alliér dig med os
Har I nyheder og gode historier, I gerne vil formidle til kunder og samarbejdspartnere? Vi hjælper gerne med at skrive al tekst til jeres nyhedsbrev, så det formuleres med henblik på en positiv modtagelse.
Vi hjælper jer ligeledes gerne med at udvikle et nyt koncept til jeres nyhedsbrev, som skaber sammenhæng på tværs af kanaler. Det er vigtigt, at kunden kan genkende jeres skrivemåde. Vi er nemlig tilbøjelige til at være mere positivt stemte over for en tone, vi genkender.
I skal naturligvis bidrage i det omfang, I har brug for. For uanset hvem, der har forfattet teksten, så skal I kunne føle, at det kommer fra jer. Vi hjælper i de mængder, I finder behovet for det.